Guess who I met just now at Mid Valley ? Tun Dr Mahathir ! My beloved idol ! Ya Allah, rasa macam tak percaya aja jumpa beliau !! :D Beliau datang situ cause nak launch ebook, buku dia tajuk "a doctor in the house". Aku ingatkan tak ada harapan lahh nak tangkap gambar dengan beliau, dah dikelilingi body guard bagai kan. Sekali time dia nak balik tu, semua orang serbu. Aku pun apa lagi, amik lah peluang yang adaaa. I went straight in front of him and then we shaked hands *ahhhhh :DD !* and then my sis are about to take our pic but then my phone's slow -,- and then there's this annoying girl who's blocking my sis, so she can't take my pic properly. Damn you girl, i've said "excuse me!" for countless times edi -___- So here's the pic
hmmphh. jadi lah kan?
Lol thanks Tun for making me happy today :)
*actually its kinda weird to say "beliau", tapi takkan nak tulis "dia" pulak kan? nampak tak respect pulak ~
No comments:
Post a Comment