Saturday, December 31, 2011

2011

Salam and hello readers. Wow, lagi satu jam aje before 2012. I am half excited and half reluctant. I love 2011 okay. Terlalu banyak memori yang best. I've been through countless of ups and downs this year. Furthermore, ni kan tahun last aku bersekolah. Lagi la banyak gila memories. Let's recall on interesting things that happened this year.

January


School life : Time ni tak habis-habis teringat kat tahun lepas (2010). Lepas tu tak habis2 aku ni teringat kat someone. Lol tahpape. Tuition pun dah start. Oh yeah, time birthday Syifaa was my best school day ever. Unexpected visitor that made me feel like askfjaslkdjlskajf to the max.
Personal life : Time birthday mak, I did something. I'm sorry Fadly. Bila teringat balik rasa mcm bersalah pun ada. And I still like someone. Oh. Bertarung dengan perasaan memang susah.

February


School life : Biasa-biasa aje. Study2, tuition2, hw2. Then sekolah buat "Mari Gempur". Haha time tu mengamuk habis pasal benda tu. Siap complain kat pengetua. Lol. Belum apa2 dah susah hati.

Personal life : Fight dengan diri sendiri, again pasal perasaan. This time lagi susah. Tapi akhirnya berjaya wlaupun teringat. I'm getting stronger! Dahtu pergi confusekan diri sendiri. Tahpape. Then ada cat kelas :') Start suka Arctic Monkeys, rajin main badminton.

March


School life : 1st March dah start test. Result pun tahpape je hahaha. Pastu ada pergi seminar BM kat UM. Best ! I can still remember it. Masa time senior thn 2010 amik result, dah start nervous pasal SPM. Seriously aku rasa macam aku je nak amik result time tu. Horror gila. Hari itu membawa senyuman lah juga kan :p Pastu dah start menyampah2 dgn zzzz. Oh, first time main cricket! :D Pergi kem jijan horror ~ hahaha.

Personal life : Overall everything was okay. Tak sangka Nik ingat lagi time kem pengawas peers 2008. hahaha kelakar je ingat balik. And my heart's empty :p Dah start rapat dengan Shafiqa :)

April

School life : Cikgu PJ ada assign task kat semua, suruh dance. We had so much fun in the making. Team dgn R,S, Amanda and Kit Ying. Ada satu hari tu we dance with the whole class (girls) :D And then ada photography session :') i still remember that day. Time ni dah stressed out with studies ~

Personal life : Start rapat dengan Qistina :) Time ni suka online sampai tengah malam (1am/3am). Keluar dgn R&S, last min plan, tgk JB punya 3D apa tah. Haha time ni pn best jgk! Time birthday Shaza, first time hang out dgn R, Adila, Shafiqa, Shaza, Farah and Alia until malam :) makan2 kat sungai buloh. had lots of fun that night!

May

School life : Ada exam lagi. Result err ok2 laa. Then ada project NIE, buat kat rmh aku, had fun in the process ^^ lps tu pergi farewell party Anna~ Study okay laa.

Personal life : Was in a happy stage, really. Pergi shopping2, byk have fun, then ada kenduri khatam quran tu lagi, bestt~ haih kan best it stays this way je. everything was good.

June

School life : Study okay2, sekolah pun okay je.

Personal life : Dapat new phone alhamdulillah :) terjumpa Dafi kat Low Yat. ada orang tu dia buat prank call, gegeh ! hahaha.

Dah la tu, cukup la 6 months je aku tulis. nanti korang tak larat nak baca, lagipn aku tak larat nak type :P Anyways, 2011 was nice to me, even tho its tough, aku dapat byk new experience, byk kawan baru, and you know, i think those probs made me tougher and stronger. some turned my heart to stone :) 2011 reminds me of SPM and school memories. ada yang tahpape, ada yang annoying, ada yang sakit hati, ada yang menggembirakan. I'm gonna miss 2011 :') Happy new year!

No comments:

Post a Comment