Hari ni aku punya lah mengantuk. Mata tak boleh nak bukak sebab semalam tidur pukul 12.30. Mak lah ni pegi ambil akak. Blalala aku terbangun pukul 7.05. Lepas Subuh terus tidur balik. Mengantuk gilaaaa o.o Pastu pukul 7.30 aku paksa diri untuk bangun. Lepas dah siap-siap and sarapan semua aku pegi lah sekolah dengan Reena. Kitorang pegi dalam pukul 8.05 camtu2. On the way terserempak dgn kereta Syifaa. Pastu dia turun and kitorang jalan sama-sama :) Bila kitorang dah sampai tengok2 ada Suhada dengan cikgu je. Mana orang lain =.=" eeee. Kitorang bengangg aja tengok ada Suhada and cikgu je. Dahtu kitorang pun duduk kat pentas tu. Tunggu2 pastu Dayah plak datang. Then bincang2 dengan cikgu, nak main ke, dah la ada banyak ni je. So tak jadi then cikgu kasi balik. Aku bising kat Reena dgn Syifaa "Kalau kita kat rumah sekarang kita tengah tidur lagi niii. Buang masa aja datang". -__-" Diorang pun agree. Lepas Suhada, cikgu dengan Dayah balik, kita 3 pegi tangkap2 gambarr. Kenangan weh. Tahun ni last year kot. Sedihnya :(
ni je yang aku nak letak sebab yang lain muka kitorang kelakar and banyak gambar muka aku muka mengantuk :p okayy. Bye now!

No comments:
Post a Comment