Hari ni pelik sebab tak boring pun. Dari pagi sampai la malam. Maybe sebab along harini dia banyak cerita-cerita kott. Kitorang cerita banyak kot. Dia cerita pasal dia dengan husband dia, then aku cerita lah pasal siapa aku pernah suka. Ni Acik punya pasal lah ni pergi buat drama minggu ini dengan boyfriend dia. Tengok, kan dah cerita banyakk. Tak pernah pernah aku cerita kat Along pasal tajuk ni. Dan cerita itu berlarutan smpai lah kitorang pergi Giant untuk makan.
muka budak lapar
along punya
my fevrett ;D
this is my beloved along!
Lepas tu kitorang beli hadiah akak. Along kasi dia jam Casio. Cantik ahhh. Nasib baik jam aku lagi cantik. :p Okay poyo gila so byeee
No comments:
Post a Comment