Korang senang tak menangis? Macam, kalau tengok cerita sedih sikit je nangis, or ada masalah sikit aje menangis? Tak mengapa, menangis tak bermakna korang lemah. Sekurang-kurangnya rasa sedih tu kurang sikit, kan? I know it feels better lepas menangis. Relax, aku pernah menangis juga laa. Tapi aku ni susah nak nangis sebenarnya. Betul. Aku hanya menangis kalau aku sangat-sangat sedih/ kecil hati. Tu pun air mata yang keluar setitis dua je. Tapi aku paling senang menangis kalau melibatkan personal life aku. Aku selalu sedih pasal tu. Ngeh ngeh jangan sibuk nak amik tau. Tak penting pun. Kalau aku kecil hati selalunya laaaa aku nangis. Whee macam budak kecil kan. Hehe. Kadang-kadang nak menangis punya lah susah, rasa tak normal pun ada. Hihi.

No comments:
Post a Comment