Okay. Now i wanna complain a lil bit here. I'm on tumblr, i'm on facebook, KAT MANA MANA AKU ON PUN ADA GAMBAR DIA OR CERITA PASAL DIA. *menyampah face*
*chillin* apahal dohhh. ramai gila "beliber" kat dunia ni -__-" i'm sorry but i'm not one of them. i'm not infected with "bieber fever". sorry lah ya kalau yang membaca ni peminat Justin. yes i admit, lagu-lagu dia not bad, aku suka lah jugak tapi takda laaa sampai "bieber fever" like -.-" and i admit, yes, aku dulu selalu kata kat reena dia ni faggot and everything but he's not. and yes, dia comel. but i wanna reinforce it here that i'm not his fans. i don't go crazy when i see his picture whatsoever.
tapi aku tak faham betul certain fans dia. gila sangat kat Justin ni. serious tak faham doh. i know he's talented and everything, yeah but tak yah la exaggerate gila gila. relax lah. sampai siap nak condemn orang yang benci Bieber ni. apa dia tolong kau kat akhirat esok ke? menyampah pulak aku kadang-kadang. *mode membebel dah start*
bukan apa, chill lah weh, tak yah lelebih sangat. nak suka2 pun ada had nya. okay. peace yaww. bye.

No comments:
Post a Comment