okay. cuba kau kira nina, berapa banyak kali kau dah deactivate facebook ? tak terkira kan ? ada laa dalam 10 kali agaknya. cuba kira, berapa banyak kali kau kata kat diri sendiri "tak nak on dahh!" tapi last2 on jugak ? haih nina. you're talking to yourself and you're being mad to yourself. -__-"
hari ini sangat letih. dayyum ! menyesal je aku join treasure hunt tu. dah la tahpapa. menang nombor 5 pulak tu. tsk tsk tsk.
yang menari for pjk tu tak payah cakap lah kan. macam kayu menari je aku. buat spoil video. ni salah cikgu laa! why dia benarkan budak2 laki tu tengok. kata nak perempuan2 aja. tipu ! kalau tak aku dah buat elok2. oleh sebab malu ada krol sanai ein kat belakang tu, terpaksa aku mengeraskan diri macam kayu. lololol.
err apasal dah dua orang cakap kat aku sekarang pun dah kena cari boyfriend sebab kat U nanti semua dah ada ? jangan la buat aku risau. aku tak nak jadi forever alone.
phone aku dah gila. asyik hang, battery cepat sangat flat, button susah tekan, phone slow gila, why darling whyyyyyyyyy? nak suruh aku cari pengganti ka ? duit yilek nii ~
okay. bye
No comments:
Post a Comment