hey peeps! hihi how are you guys doing? i hope you guys are in the pink of health. amboi macam nak tulis karangan english pulak aku ni. zzzz. kebelakangan ni aku rasa aku dah menggemukkan diri :( wuu sob sob. aku asyik makan and makan and makannnnnn and berat badan naik dan naik dan naikkkkkkkk. :(( haha tapi naik pun tak mencapai tahap normal jugak aku ni. menggelabah lebih. entah tapi aku suka jadi underweight hihi sebab entah macam best je. haha. okay result yang belum dapat lagi is sejarahhh. mesti dapat C ni, hoih hoih. yang lain dah dapat, err okay la jugak. 2 fail nyah. chemistry dengan add maths aku fail nyahhh. eh sukahati cakap nyahh kan hihi aku rindu angah aku sebenarnya, suka panggil dia nyah. maaf lah ye, anda yang membaca ni bukan nyahh. okay2 malas nk padam balik apa yang aku mengarut tu. hmm. agama C. astaghfirullahalazim nina, kata ibu. hahaa makk, soalan byk keluar sirah la, tk igt nk buat macam mana. maths aku B. bm, bi, est, physics and biology A. reena dah agak aku dapat A dia suh aku belanja keropok lekor kalau aku dapat A bio haha. sekali dapat pulak, kena lah belanja dia~ okay aku dah membebel panjang kan? bye

No comments:
Post a Comment