Wednesday, March 16, 2011

haha

based on angah's observations :-
  1. aku sombong. tak suka cakap dengan orang yang aku tak kenal
  2. kadang-kadang aku selfish
  3. aku jaga standard. mcm, kalau dia tak kenal aku, dia ingat aku orang kaya (something like that, and dia as in angah)
  4. aku baik
  5. aku suka tolong orang
  6. aku caring
this is basically just from her point of view. i dont think im snobbish. but tak suka cakap dengan orang yang aku tak kenal is true. its not that im snobbish, but im shy and its awkward, like i dont know what to say. selfish? err err tk tahu lah. jaga standard tu macam kelakar je. tak pasal-pasal. hahahaha. but i warn you do not judge me by this post. you dont know the real me so just sit there and shut up.

No comments:

Post a Comment