korang tau tak, pada tahun 2009, time tu aku form 3. aku takde lah gilagila macam sekarang time tu. time tu aku suka dok dalam kelas, tido~ hehe. and time tu aku tak sama kelas dengan reena and syifaa. time tu aku rapat jugak dengan maya, ayu, suhada, emilia, ika. rindu ah nak lepak ngan korang cam dulu~ semabang2 kat blkg kelas bila ckgu tak ada. time tu jgk aku rapat dengan law min and sunny. diorang banyak tolong aku dalam pelajaran, especially maths. bila cikgu tak ada budak dua orang ni suka buat geografi so aku pun join sekaki. hihi. time ni aku pernah di beri gelaran "robotina". ni ayu punya idea lah ni, habis semua guna nama tu. dia kata aku jalan macam robot. :| ek? lol tak perasan pun. dah tu diorang ajar aku macam mana nak jalan, jangan jalan laju-laju sangat. hihi dulu aku suka jalan laju laju. taktau kenapaa. aku ingat lagi nama tu lekat sampai habis pmr. time habis pmr ada program kat dewan. masatu last day of school rasanya. cikgu suh bagi kertas kat semua girls yang ada and diorang akan tulis pasal apa yang diorang fikir pasal kita. and ada lah someone ni pegi tulis "robotina". hahaha. boleh pulakkk. aku ingat lagi time kitorang main hoki, nama group kitorang "watermelon" hahahhahaa ni sima punya idea. best lah time ni. and aku tak akan lupa cikgu hafizi denda aku chicken dance sebab aku punya lutut kena dekat dinding padahal tak kena pun kot dia saja je nak meramaikan orang yang menari kat depan tu. aku tak boleh lupa ayu semangat record aku menari. pastu dia pergi berdiri then dia pun kena menari kat depan pulak. haahhahaha aku gelak gilagila time tuu. hihii. ohh and time ni aku memang sangat obses dengan jonas brothers. aku selalu gossip2 pasal jonas brothers dengan maya. hari paling best dalam 2009 ialah 24 December 2009. I will never ever forget that day. The happiest day of my whole life, no kidding. Hari dimana aku mendapat benda yang so far paling membanggakan *jangan igt aku poyo pulak* dalam hidup aku. I achieved straight A's for my PMR. I want to feel like that bila ambil result SPM pulak. AMIN. Letih dah baca? Panjang kan post ni. Iya, aku rindu 2009. Ada part yang best, ada yang tak, but that's part of life, isn't it? ;)

No comments:
Post a Comment