Thursday, February 24, 2011

ok


hari ni aku dapat mandat besarr. HAHA. aku dengan syifaa pergi complain dekat pengetua pasal kelas tambahan hari Selasa dari 2.30-4.30 tu. mengarut kan? dah lah hari tu balik pukul 2.30, dah tu nak terus-terus kelas tambahan? boleh blahhh! ingat aku ni mesin belajar 24/7 ke? time-time macam tu perut aku mesti dah keluar segala macam bunyi, and mata aku ni kalau tutup je automatic tidur. otak aku rasa tepuuu gilaaaa okayy, rasa macam tak da apa boleh masuk dahh. and nak sembahyang lagii. gila apa start pukul 2.30?  jadi aku pun beranikan lah diri mengcomplain kat pengetua pasal hal ni. nasib baik dia layan aku dengan syifaa. dia siap buat lawak pasal belajar sampai nak meninggal, hahaha. lepas tu dia dengar aja lah kitorang menyatakan hujah-hujah yang kitorang tak nak kelas tu start pukul 2.30. then pengetua tanya, nak start pukul berapa? nak je aku cakap "tak payah buat terus cikgu, cancel je apa benda Mari Gempur niii"  "Pukul 3 laaaa". Tuhan aja tahu betapa gembiranya aku bila dia cakap dia akan bincang dengan cikgu lain and pertimbangkan cadangan kitorang. Wheeeeeeeeeeee. Korang semua patut berterima kasih kepada aku and syifaa kalau dia lambatkan kelas tuu. Haha bangga pulak kan. Tak de lah main main aja. 

No comments:

Post a Comment